jueves, 25 de noviembre de 2010

briefing

CARACTERÍSTIQUES DEL MERCAT: Especialitzat. Importància dels punts de distribució i venda. Aquest producte es situa entre els 5 millors del mercat

PRODUCTE: Taula d’snowboard. RIDE
Fabricada amb làmines de fusta del nucli de l’arbre. Construcció biaxial (recobriment de fibra de vidre). Sis làmines encreuades de carbono
Llarga durabilitat. Grau de rigidesa de la taula millorada per quatre stingers.

Disseny dinàmic de colors vius. Utilitza el disseny com un atribut important en el posicionament psicològic. El disseny ha estat realitzat per un artista californià de renom, Barry McGee.

PÚBLIC OBJECTIU: Individus entre 18 i 30 anys.


COMPETÈNCIA: Producte situat entre els 5 millors del mercat.


EIX DE COMUNICACIÓ: Publicitat gràfica a mitjans de comunicació escrits, Interactius, etc.


BENEFICI BÀSIC: Aconseguir un millor posicionament, mantenir-se en les ments del consumidors.


ATMOSFERA, ESTIL, TO: Dinamic, extrem, informal, deportiu


SÍNTESI DE L’ANUNCI: L'anunci del flyer expressa l'estil de vida de les persones que practiquen snow, ja que no només implica l'esport, si no tota una manera de entendre la vida. En l'anunci grafic se expresa aquest estil exrem, dinamic y actiu del snow. A més indica tota una manera d'entendre eldia a dia, ja que no fa falta esperar per a fer snow amb les tables Ride, la gent es tira pels rascacels com si fossin pendents de montanya.





No hay comentarios:

Publicar un comentario